باران باران ، تا این لحظه: 15 سال و 2 روز سن داره

شور بودنم

عادات غذایی باران

1391/3/15 0:25
نویسنده : مامان
165 بازدید
اشتراک گذاری

کار-درست مامان ! نمی دونم تا به حال درباره ی عادت های غذاییت چیزی گفتم یا نه . شما بر خلاف بچه های این دوره , اصلا تمایلی به خوردن تنقلات تبلیغی نداری . نه چیپس و نه پفک و نه حتی کیک و پفیلا . عاشق  غذایی و اگه ساعت میان وعده ات یک کم جابه جا بشه دیگه غذا نمی خوری . برای همین سعی می کنم که بستنی رو بعد از غذا بهت بدم . از شش ماهگی تلاش کردم که بعد از غذا آب نخوری و خدا رو شکر این عادت رو هنوز حفظ کردی . تا حالا آب سرد بهت ندادم تا مزه ی خوب آب خنک خیلی زیر زبونت نره و بدون که آب سرد برای بدن اصلا خوب نیست . تعداد دفعات  که چیز سرخ کردنی درست می کنم خیلی کمه به طوری که شما شاید ماهی یک بار هم سیب زمینی سرخ کرده نمی خوری . سس سفید رو جدیدا تجربه کردی و کمی خیلی کم می خوری . اما سس قرمز رو دوست داری . از تنقلات عاشق پسته و آناناس و توت خشک و پره زرد آلو هستی . توت تازه و توت فرنگی رو هم خیلی دوست داری و هر چی بخوری سیر نمی شی . اصلا به شیرینی جات علاقه نداری. ترشیجات رو هم نه. غذای فوق العاده کم نمک درست می کنم و تا حالا اجازه ندادم که از شکر استفاده کنی. اکثرا چایی ات رو با نبات شیرین می کنم .صبحانه عاشق حلوا ارده و عسل هستی و از کوچیکی دوست نداشتی گردو توی لقمه ات باشه و کاسه ی گردو رو بعد از صبحانه خالی می کنی . ملون رو به صورت فال فال می خوری و خیلی هم لذت می بری . خلاصه این بود گزارش کار از شکم جنابعالی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله انسی
19 خرداد 91 15:28
در مورد نخوردن تنقلات منم اینوبگم :
یه بار که با عمه اینا میری شمال
عباس میره واست پفک بخره و از تو میپرسه باران پفک میخوری که شما میگی
ما آنوادگی اَ این دیدا نمی اُریم(ما خانوادگی از این چیزا نمیخوریم)
اون موقع نمیدونم چند سالت بود ولی فکر کنماز 2سال کمتر داشتی


با سپاس از خاله انسی که توی وبلاگ نویسی به باران کمک می کنه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شور بودنم می باشد