باران باران ، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

شور بودنم

باران عاشق لباس بلندی که دامنش روی زمین می کشه

1392/8/13 1:38
نویسنده : مامان
365 بازدید
اشتراک گذاری

باران زیبا شما چند وقتی هست که همش دنبال این هستی که هر وقت می ریم خرید یک لباسی بخری که دامنش روی زمین بکشه و خیلی بلند باشه . نمی دونم از کجا فکر این جور لباس به ذهنت رسیده  حتی پریروز که خاله فاطمه اومده بود این جا بهش گفته بودی که همچین لباسی میخوای خاله گفته بود که این جوری لباست کثیف می شه و تو گفته بودی خوب می اندازم روی دستم که کثیف نشه . امشب هم که رفته بودیم برات خرید هی دنبال لباس های شب و لباس عروسی برای خودت بودی و توی لباس های می گشتی ببینی توی اون ها لباسی هست که دامن خیلی خیلی بلند داشته باشی. یه لباس هم پسندیدی که مناسب تابستون بود گفتم به درد این فصل نمی خوره گفتی می گیرم برای تابستونم. قربونت برم که جواب می دی هر جوری که هست. اونقدر رایان گریه کرد و اونقدر رایان گریه کرد که یادمون رفت برات اون لباس رو بخریم. خوش سلیقه ی من دوست دارم به اندازه ی اون همه انرژی که توی وجودت تو رو به فعالیت وا می داره. به اندازه ی دنیای پر از احساست به اندازه ی هارمونی بی اندازه ی بودنت. یادم باشه برات سفارش یک لباس با دامن بلندی رو بدم که روی زمین می کشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بی کران
2 آذر 92 12:50
منم عاشق لباسای بلندم. از بچگی همینطور بودم حتی الان که همه مانتو و پالتوی کوتاه میپوشند من مانتو بلند میپوشم .باران و درک میکنم لباس بلند خیلی رویایی مثل لباس پرنسس ها توی قصه هاست شاید منو باران پرنسس باشیم کسی چه میدونه...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شور بودنم می باشد