باران باران ، تا این لحظه: 15 سال و 2 روز سن داره

شور بودنم

یک پدیده ی آسمانی

1391/3/17 22:55
نویسنده : مامان
175 بازدید
اشتراک گذاری

باران خانوم امروز 17 خرداد 1391 سیاره زهره و خورشید و زمین هم سطح شدند و ما شاهد گذر زهره از خورشید بودیم . من و بابا برای رصد توی برج میلاد ثبت نام کرده بودیم ولی به دلیل اینکه صبح خیلی زود ساعت 5:30 صبح بود من نرفتم و بابا رفت . من پیش شما و رایان موندم و از شبکه 4 تلویزیون برنامه ی آسمان شب پخش مستقیم این گذر رو دیدم . خیلی زیبا بود . خورشید خانوم توی پیشونیش یک خال سیاه پیدا کرده بود و خیلی خوشگل شده بود. زهره در قدیم به الهه زیبایی معروف بوده ولی حالا رو نمی دونم . دفعه ی بعد 105 ساله دیگه این گذر اتفاق خواهد افتاد یعنی سال 2117.  راستی یادم نبود بگم که ما یه تلسکوپ هم داریم که بابا پارسال برای روز مادر برام خرید. تا حالا فرصت استفاده از اون رو نداشتیم ولی حالا که شما بزرگتر شدید کم کم  رصد کردن رو  برنامه ی هفتگی موم می کنیم . دوست دارم آسمون پر ستاره ی من !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شور بودنم می باشد