باران باران ، تا این لحظه: 15 سال و 3 روز سن داره

شور بودنم

عاشق بلال!

1391/5/1 21:58
نویسنده : مامان
170 بازدید
اشتراک گذاری

باران خانوم کاش شمرده بودم که امسال موقعی که بلال وارد بازار شد چقدر شما و داداش مهربونت بلال خوردید . شما عاشق بلال خوردن هستید . منم نزدیک غروب که می شه پا می شم و برای دل بهونه گیر شما روی گاز بلال درست می کنم . نمی دونی با این کار کل آشپزخونه یک جورایی پر آشغال می شه . ولی وقتی خنده ی شما رو با دیدن بلال می بینم خستگیم در می ره . کی می گه مادرها آدم های فداکاری هستند؟ آره بهشت زیر پای مادران هست  اون موقع که شما غرق خنده می شیند و من غرق شما.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الهه مامان یسنا
4 مرداد 91 1:13
راست میگی وقتی میخندن دنیا بهشت میشه. راستی مامانی یه سوال دو تا بچه داشتن سخت نیست؟؟ چند وقتیه دارم به بچه دوم فکر میکنم به نظرت خوبه؟؟


الهه ی عزیز سر فرصت برات می نویسم خیلی مفصله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شور بودنم می باشد