باران باران ، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

شور بودنم

بازگشت به خلوت من و تو

1392/8/2 16:47
نویسنده : مامان
230 بازدید
اشتراک گذاری

باران خانوم! ( واقعا حالا برای خودت خانومی شدی ) حدود یک سال و اندی هست که چیزی اینجا برات ننوشتم. دلیل اصلی اش درست کردن صفحه ی فیسبوکت بود که چون اونجا خیلی به روز تر و راحت تر بود و عکس هاش به اکسپورت کردن نیازی نداشت، راحت تر بودم برای نوشتن. البته دوستان همه می گفتند که این صفحه رو بیشتر از صفحه ی فیسبوک دوست دارند . این جا انگار همه به خلوتگاه من و تو سر می زدند و این براشون جالب تر و جذاب تر بود. البته قبول دارم که پست های اینجا عمیقتره . به هر حال از عید امسال وضعیت اینترنت و فیلتر شکن ها داغون شده و توی فیسبوک هم کم می شه پست گذاشت مخصوصا با عکس. امیدوارم بودم که بهتر شه نشد که نشد. برای همین از اونجا که نمی خواستم لحظات نابت رو بیشتر از این از دست بدم، وبلاگ نویسی رو دوباره شروع کردم. در طول این مدت اگه تونستم و چیزی به ذهنم رسید از این یک سال حتما با قید تاریخ حدودی اون برات می نویسم . قول می دم . قد زیبات هارمونی بودنی پاک و بی آلایشه. می بوسمت!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الهه مامان یسنا
5 آبان 92 0:41
سلام نازنین بانو!!!خوبی؟ چقدر خوشحال شدم دوباره برگشتی و اینجا مینویسی دلم برای نوشته هات تنگ شده بود. مامان باران و رایان عزیز! خیلی ممنونم که شماره ات رو برام گذاشتی نازنینم. من به داشتن دوستای خوبی مثل شما افتخار میکنم. مرسی که هستی . نوشتن توی وبلاگ همین خوبیا رو داره دوستای خوبی از همه جای ایران پیدا میکنی که یکی یکیشون عزیزن و وقتی یه جایی کم میاری اینجوری کمکت میکنن. مرسی مرسی مرسی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شور بودنم می باشد