باران باران ، تا این لحظه: 15 سال و 3 روز سن داره

شور بودنم

سرزمین عجایب

1390/11/20 11:17
نویسنده : مامان
156 بازدید
اشتراک گذاری

سرزمین عجایب یه جاییه شبیه شهر بازی ولی کوچکتر و در یک محیط بسته . در واقع طبقه ی پنجم پاساژ تیراژه . چند روز پپش برای اولین بار بردمت اونجا . بابا و رایان توی پاساژ موندند و من و تو رفتیم بازی. تو توی صف نمی ایستادی و اگه یه لحظه حواسم پرت می شد می دیدم اول صفی . گاهی هم توی صف می زدی زیر گریه . وقتی می پرسیدم چرا می گفتی می خوام سوار بشم و من برات توضیح می دادم که توی صف ایستادن یعنی چی .موقع سوار شدن هم مسئولین می گفتند باید با مامانت سوار بشی ولی تو خودت مستقل می رفتی سوار می شدی و من هم برای اونا توضیح می دادم که تو به تنهایی می تونی سوار قطار و یا هواپیما بشی . خلاصه آخر هم رفتی استخر توپ و حسابی لذت بردی . من به مستقل بودنت بیش از هر چیز افتخار می کنم . دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شور بودنم می باشد