باران باران ، تا این لحظه: 15 سال و 3 روز سن داره

شور بودنم

رها یا نازگل

1391/3/4 1:50
نویسنده : مامان
164 بازدید
اشتراک گذاری

باران خانوم ! آره دیگه حالا سه سالته و واقعا برای خودت خانومی شدی . چند روز پیش با مامان رها , خاله مریم قرار گذاشتیم که امروز بریم خونشون. رها رو که یادت می یاد دوست دوران جنینیت.   ولی نمی دونم که چرا امروز از صبح توی فکر نازگل بودی. چند بار صحبت نازگل رو کردی تا اینکه بعد از مدت ها زنگ زدیم و تو با مامان نازگل صحبت کردی و فهمیدیم که نازگل حدود یک ماهی هست که مریضه و حالش خوب نی ست . سرما خوردگی خیلی ناجور. چند ساعتی گذشت و شما خوابت رو هم رفتی و پاشدیم رفتیم خونه ی رها. اون جا من گفتم " باران دلش برای رها خیلی تنگ شده بود و هی رها رها می کرد" تو هم که اصلا راضی نبودی بری خونه ی رها و هی می گفتی بریم خونه ی نازگل . همون موقع اومدی نزدیک گوشم گفتی " مامان ! من هی نازگل نازگل می کنم." البته نه اینکه من الکی گفته باشم نه . تو روزهای  قبل خیلی مشتاق بودی بری پیش رها. حالا چی شد که یه دفعه تغییر عقیده دادی نمی دونم. گوشتو درد نیارم من پیش خودم از حرف صادقانه ات خیلی خندیدم و نذاشتم که بقیه بفهمند که تو چی گفتی. دوست دارم نکته سنج مامان. راستی یادم رفت بگم با مامان نازگل قرار گذاشتیم که اگه حال نازگل خوب شد شما رو جمعه ببریم پارک .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الهه مامان یسنا
4 خرداد 91 11:03
ما باید خیلی مراقب رفتارمون باشیم که بچه ها نگاهمون میکنند ولی چقدر خوب که بلند توی جمع اعلام نکرده
مامان فاطمه حسنا
6 خرداد 91 1:11
سلام. خدا إن شاء الله به سلامتی و شادی، زیر سایه امام زمان (عج) نگهش داره این خوشگل خانوم راستگو و البته آبرو نگه دار رو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شور بودنم می باشد